Fraktpolicy

1. Generell informasjon
Alle bestillinger er avhengig av produkttilgjengelighet. Hvis en vare ikke er på lager på det tidspunktet du legger inn bestillingen, vil vi varsle deg og enten refundere deg det totale beløpet for bestillingen din ved å bruke den opprinnelige betalingsmåten eller plassere varen på restordre og sende den når den blir tilgjengelig.

2. Forsendelsessteder
Vi sender for øyeblikket til innenlandsadresser [sett inn spesifikke regioner/land om nødvendig]. Vi sender ikke til postbokser eller APO/FPO-adresser. Hvis du bor utenfor våre fraktregioner, vennligst kontakt oss for å få hjelp med bestillingen din.

3. Behandlingstid
Bestillinger behandles innen [1-3] virkedager. Vær oppmerksom på at bestillinger ikke sendes eller leveres i helger eller helligdager. Hvis vi opplever et høyt ordrevolum, kan forsendelser bli forsinket med noen dager. Vi vil varsle deg via e-post hvis det er en betydelig forsinkelse i behandlingen av bestillingen din.

4. Forsendelsesmetoder og leveringstider

  • Frakt til Norge: For Innenriks frakt innen Norge sender vi med Posten Bring AS med estimert levering innen 2-5 dager
  • Internasjonal frakt: Dette kan variere fra land til land. Frakt fra våre varehus i Norge estimert levering er 7-14 dager.
  • Frakt fra våre fabrikker : Hvis frakten er både raskere og billigere, og det ikke går på bekostning av kvaliteten på produktet, kan vi sende direkte fra våre fabrikker.

Fraktgebyrer beregnes i kassen basert på vekten og destinasjonen for bestillingen din. Estimerte leveringstider er kun anslag og ikke garantert. Når bestillingen din er sendt, vil du motta et sporingsnummer via e-post for å overvåke statusen for leveringen.

5. Fraktkostnader
Fraktkostnader er basert på vekten av bestillingen din og valgt leveringsmetode. For å finne ut hvor mye bestillingen din vil koste, legg til varene du ønsker å kjøpe i handlekurven og fortsett til betalingssiden. Fraktkostnader vil vises før du fullfører kjøpet.

6. Forsinkede eller tapte pakker
Opplever du forsinkelser i å motta pakken din, vennligst kontakt vårt kundeserviceteam på Contact@nomods.no . Vi vil samarbeide med fraktselskapet for å løse problemet. Vær oppmerksom på at vi ikke er ansvarlige for pakker tapt eller skadet under transport. I slike tilfeller vil vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg med å sende inn et krav til fraktselskapet.

7. Internasjonal frakt
For bestillinger utenfor Norge vil internasjonale fraktpriser og leveringstider variere. Toll, avgifter og avgifter er ikke inkludert i fraktgebyret og er kundens ansvar ved levering. Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser forårsaket av fortollingsprosedyrer.

8. Endringer i fraktpolicy
Vi forbeholder oss retten til å oppdatere eller endre denne fraktpolicyen når som helst. Eventuelle endringer vil bli lagt ut på denne siden, og det er ditt ansvar å gjennomgå disse retningslinjene med jevne mellomrom.

9. Kontakt oss
Hvis du har spørsmål eller bekymringer angående vår fraktpolicy, vennligst kontakt vårt kundeserviceteam på Contact@nomods.no.